• Ana Sayfa
  • SOSYAL MEDYA
  • DÜNYA
  • ÇEVRE
  • SIRADIŞI
  • BİTKİ DÜNYASI
  • VİDEO RESİM

    26.12.2012

    Dışişler Bakanlığına Şaşırtan Mektup

    O GÖREVE TALİBİM ARZ EDERİM

     

    Şarkıcı Ebru Polat “Birleşmiş Milletler İyi Niyet Elçisi” olan Muazzez Ersoy’un görevini yerine getirmediğini düşünerek “Dışişleri Bakanlığı'na “Barış Elçisi” olmak için başvuruda bulundu.

    İşte genç şarkıcının Dışişleri Bakanlığı'na yolladığı o mektup…

    Ülkemizi temsilen" Barış Elçisi" olarak yıllardır Muazzez Ersoy Hanımefendi bu sorumluluğu üstlenmişti. Fakat ciddi anlamda çalışmalarını yürütemediğini düşünüyorum.


    Bu önemli vazife için daha ciddi vakit ayıracak, koşturacak güce ve dinamizme sahip, daha genç bir sanatçıya ihtiyacımız var gibi görünüyor, Tabi bu benim şahsi düşüncem, takdir sizin...

    Benim en büyük idealim insanlara yararlı olabilmek, onlar için bir şeyler yapabilmek... İnsanlara yardım etmeyi ve onlar için özverili çalışmayı hedefliyorum... Bizde de neden bir Anjelina Jolie örneği olmasın...
    Ülkem olan Türkiye Cumhuriyeti'ni temsilen " Barış Elçiliği" yapmak ve ülkemi en iyi şekilde temsil etmek için sizden bu görevi bana vermenizi arz ediyorum...

    Saygılarımla..Ebru Polat

    Kaynak : www.hürriyet.com.tr

    F2BPXDPYE87D

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder