• Ana Sayfa
  • SOSYAL MEDYA
  • DÜNYA
  • ÇEVRE
  • SIRADIŞI
  • BİTKİ DÜNYASI
  • VİDEO RESİM

    26.11.2012

    BEN BÜYÜYORUM!


     Baran Hazar
    BARAN BEBEK
    
    Baran bebeğimiz 05/11/2008 tarihinde Dünyaya gözlerini açtı. O günden sonrada baran bebek evimizin neşe kaynağı oldu. Önce emeklemeye başladı, sonra adım atmaya başladı derken, yürümeye başladı şimdi yerinde  duramayan 4 yaşını bitirip 5 yaşına giren tatlı bir afacan oldu. Bu süreç her anne, babayı heyecanlandırdığı gibi bizide heyecanlandırdı, heyecanlandırmaya devam ediyor. Günler hızla akıp geçerken Baran bebekte gelişip büyüyor. Gelişip büyürkende gözlemliyor, öğreniyor vede zaman zaman bizi şaşırtıyor. Bunların birinde baran bebek kolları açıp etrafında dönerken  "Dünya'da böyle kendi etrafında dönüyor, zaman zaman ışın almıyor biz ona gece deriz" burdaki biz beni şaşırttı o anda gülümseyerek siz kimsiniz sıpa diye sordum. Temiz bir doğa ve yaşanılır bir Dünya bebeklerimizi bekliyor olsun dileği ile...




    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder