10.06.2010

E-Kazançmı,E-Umutmu yoksa E-hayal kırıklığımı?

Google'da arama yaptığınızda sıkça karşılaşıp,büyük paralar kazandıracağını vaat eden google kazancları kitabı ve benzer kitapları açıkçası bende sizin gibi merak ettim. Boyle vaat edildiği gibi gerçekte para kazandırıyormu,yoksa hayal kırıklığımı yaşatıyor. Bu kitaplarla ilgili başka web sitelerinde yayınlamış olumlu ve olumsuz bir kaç yazı orneğini ekleyeceğim buna siz karar verin.
Benim görüşüm birer para tuzağı ve umut tacirliği...

http://www.e-kazanc.com/ dan alıntı
 (admin)

Bildiğiniz gibi internette dolaşan, hemen hemen her google’da arama yaptığınızda yandaki sponsor alanda gözümüze çarpan ve otomatik gelir vaddeden bir e-kitap var.Google kazançları adını taşıyan bu e-kitabın şu an ki fiyatı 80 TL.Kitabın google kazançları adını almasının temel nedeni bu ve benzeri dijital ürünleri google ile nasıl pazarlayacağınız ile ilgili bilgiler içermesidir.



Kitabın İçeriğinde Ne var?

Google kazançları kitabının dayandığı temel mantık ,bu ve benzeri dijital ürünlerin elden ele satılmasıdır.Kitabın içeriğinde diğer benzer e-kitap veya herhangi bir dijital ürünü (script,tema,şablon ,program,vb.) nereden bulacağınızı,ve nasıl satacağınızı anlatan bilgiler bulunmaktadır.Aynı zamanda google adwords reklam sistemini kullanarak insanlara (hedef kitle) nasıl ulaşacağınızı da anlatıyor.Bu kitabın içeriğinde yer alan bilgiler sosyo-ekonomik özellikleri göz önünde tutularak Türk toplumunun çevrimiçi kazanç hakkında ki eksik bilgilerini tamamlama iddasını taşımaktadır.Günümüz dünyasında istediğiniz herşey bir tıklama uzağınızdayken bir rehbere ihtiyacınız olduğunu sanmıyorum.

Türkiye hedefli Satılan Benzer e-kitaplardan birkaçı:

*Para babası

*Online darphane

*Reseller book


Gördüğünüz gibi kitap isimleri çok cezbedici.Eğer ekonomik olarak sıkıntıdaysanız,ve 80 TL ile Zengin olabileceğinize de inanabilecek kadar gerçekçilikten uzaksanız bu kelimeler sizi avlayabilir.

Bu kitaplar Nerelerde Barınıyor?

Bu ve benzeri dijital ürünler Türkiye’de “xticaret”, dünyada ise “clickbank” ve “click2sell” websitelerinde barınmaktadır.Kitabı almak istediğinizde link sizi bu sitelere yönlendirir ve ödemeyi buraya yaparsınız.Böylece hem kitap sahibi kazanır hemde kitabı size tanıtan kişi ( Satış ortağı) kazanır.

Bir e-kitap hazırlayıp bu sistemlerde satışa sunabilirsiniz.Böylece Hem siz hemde sitenin diğer üyeleri bu kitabı satabilecek.Sizin kitabınızı sizin adınıza satmak isteyenler “satış ortağı” olarak adlandırılıyor.Satış ortaklarınız sizin belirlediğiniz bir komisyon bedeli ile kitabınızı yine anlattığım yöntemlerle satacaklar.

“Bu sistem tamamıyla bu şekilde çalışmaktadır.Eğer merak ettiğiniz başka şeylerde var ise bu yazıya yorum yazarak sorularınızı iletebilirsiniz.”


Şimdide hem yazıya verilen cevap hemde  kitabı savunan bir yorum
(Serkan)

İşinize gelmeyen yorumları yayınlamaya cesaretiniz yok sanırım. Mademki eleştri yapabiliyorsunuz ozaman eleştirilerede açık olmalısınız. Ben google kazançları kitabının yazarı olsam size çok daha uygun bir cevap verirdim. Burada yaptığınız tek şey karşınıza çıkan her ürünü veya hizmeti daha incelemeden deneme ihtiyacı duymadan içeriğini görmeden önyargılarınıza dayanarak karalayarak veya eleştirerek rant elde etmek. İnsanlara faydası olacak bir ürünü karalıyorsunuz. Ben bu kitabı kesinlikle sonuna kadar savunuyorum çünkü faydalı bir ürün.


Sağdan soldan edineceğiniz bilgiler kitabta anlatılan içeriğin %30 unu asla geçmez. %30 undan daha fazlasını yayınlayan tek bir ücretsiz kaynak gösterin utandırın beni. En iyi ücretsiz kaynak http://www.xxxxsistem.com onda bile kitaptaki bilgilerin anca %30 var. Kitabın içeriğinde ürünlerin analizinden tutun reklam kelimelerine kadar herşeyi nasıl bulacağınız. Ürün sahibinden ürünün hazır reklam kampanyalarını istemek için atacağınız ingilizce mailler dahi anlatılıyor. Türkiyedeki affiliate sitesindende para kazanmakta mümkün gittikçe yeni ürünler ekleniyor diet ve sağlık ürünleri eklenmeye başladı.

Online işler arasında en çok rehbet gören ve en çok kazandıran sistemlerin önde geleni afiliate marketing’tir.Son yıllarda internet ticaretinde en çok prim yapan sistemlerden birisidir. Böyle olması da son derece doğaldır çünkü bu sistem isteyen herkese internet üzerinden aracı herhangi bir kuruluş veya şirket olmadan gelir kazanma fırsatları sunarken ürün ya da hizmet sahiplerine de büyük kazançlar ve avantajlar sağlamaktadır. Peki nedir bu sistemin mantığı, ne gibi getirileri vardır, riskleri nelerdir.

Ben google kazançları kitabını alalı 6,5 ay olmasına rahmen kitabtaki bilgiler sayesinde maddi manevi çok şey kazandım. Açıkca interneti ne kadar boş yere kullandığımı farkettim. Kitabı almadan önce sağdan soldan edindiğim bilgilerle birkaç affiliate ürün pazarlayan siteye üye oldum. Ama kitabı aldıktan sonra önemli olanın buralara üye olup gözükara ürün pazarlamaya çalışmak olmadığını gayet iyi öğrendim. Herkez bir şekilde bu sitelere üye olup birkaç ürün seçer ve şansını dener ama başarılı olma şansları %10 dur. Çünkü bu işinde ufat tefek riskleri vardır.

Nedenmi çünkü önemli olan uygun kategorideki uygun ürünleri seçme ve bu ürünlere uygun reklam kampanyası düzenleme kriterleridir. Ürünü seçersiniz bir şekilde derme çatma reklam kampanyası hazırlarsınız reklama 100 tl para harcarsınız tek ürün satılmaz. çünkü ürün analizi ve reklam kampanyasında kullanacağınız reklam kelimeleri reklam metinleri veya seçtiğiniz ürün yanlıştır. Yada başka bir ürün seçersiniz 20 liralık reklamla 200 liralık satış gelir yüklenirsiniz reklamlara 3 günde 500 lira reklam parası gider üründen 100 tane satarsınız ama 3 gün sonra bir bakarsınız ürün dökülüyor %80 i iade edilmiş ve bütün verdiğiniz reklam paraları yalan olur.

Kitabta dünya üzerindeki affiliate ürün pazarlayan en güvenilir siteler veriliyor. Bunların hepsi denenerek test edilmiş varsayımlarla önyargılarla test edilmemiş. Bu sitelerde binlerce ürün var. Siz buradan abd’ye bir diet ve ya fitness programı yada japonyaya bir ingilizce eğitim seti satabilirsiniz. Önemli olan doğru ürünleri seçmek ve doğru reklam kampanyasını oluşturmak gerisi tamamen kendi geliyor. Zaten kitapta ürünü nasıl seçeceğiniz nasıl test edeceğiniziz bütün ayrıntıları resim destekli örnekler ile anlatılıyor.

Google kazançları iş pazarlamak için yazılmış bir program. zaten normal hayatımızdanda buna yüzlerce örnek verebiliriz. Diyelimki özel güvenlikçi olacaksınız yapmanız gereken bellidir bir güvenlik eğitim şirketine yazılmak ve bunun için ya bir bedel ödersiniz yada eğitimini veren şirketin elemanı olursunuz onlar sizi istedikleri şirkete gönderir sizin üzerinizden para kazanırlar. hiçbirşey özellikle değerli ve faydalı olan hiçbirşey bedelsiz değildir. Google kazançlarını bizzat aldım ve kullanıyorum ve çok faydalandım kitabın satışını yapmıyorum daha çok clickbank üzerinden çalışıyorum. Ama dilerseniz kitabın satışını yaparakta gelir elde edebilirsiniz.Ben gündüz 8-5 muhasebede amcamın yanında çalışıyorum ve akşamları 1-2 saat bu iş ile ilgileniyorum. Şuan 29 mart pazartesi clickbank’taki birikmiş bu ayki komisyonum 1642 dolar. Harcamış olduğum reklam bütçesi 870 tl aradaki farkı siz hesaplayın oda benim net karım ve bunu hertürlü belgelerim ve ispatlarım. Bunların hepsini google kazançları kitabı sayesinde öğrendim. Şuanda en çok rahbet gören ürünler genelde sağlık ürünleri diet,fitnes,kas geliştirme,çeşitli hastalıkların doğal tedavi yöntemleri gibi ürünleri tercih etmenizi tavsiye ederim. zaten her ayrıntı kitapta mevcut.

mesaj.pclabs.com.tr
(uyaran adam)

PARA BABASIMI? PARA TUZAĞIMI?


Merhaba.

İnternetle ilgilenen herkes bir yerde bu ilgisini paraya dönüştürmek istemiştir.

İşte bu sebepten dolayı internet üzerinden çeşitli para kazanma yöntemleri gelişmiştir. Biz bu yazımızda bu para kazanma tekniklerinin gerçekten işe yarayıp yaramadığını incelemeye çalışacağız.

İnternetin gelişimi ile birlikte reklam tıkla kazan, mail oku kazan, 7 e-kitap sat kazan, oyun oyna kazan, takla at kazan, amuda kalk kazan J tarzında bir sürü site ortaya çıkmıştır.

Arkadaşlar, özetle bu sistemlerden ciddi şekilde para kazanmak maalesef mümkün değildir verdiğiniz emekler sonucu elinize geçecek para bilgisayarın başında otururken yediğiniz çerezleri karşılarsa ne ala!

Son zamanlarda bu sistemlerin dışında olduğunu iddia eden günde 2-3 saat çalışmayla binlerce dolar kazandıracağını iddia eden bazı e-kitaplar çıkmıştır. Bunlardan en bilinenleri PARABABASI ve GOOGLE KAZANÇLARI’dır.

Bu yazımızda sizle piyasada PARABABASI olarak satılan ürünün gerçekten para kazandırıp kazandıramayacağını inceleyeceğiz(İçerik olarak GOOGLE KAZANÇLARI’nın muhtemelen aynı içeriğe sahip olduğu için, bu yazı herhangi birini kayırmak için yazılmamıştır).

Bir webmaster olarak site yaparak para kazanmaktaydım. İnternette gördüğüm parababasi.net isimli siteye rastladım. Bu site

-Günde 1-2 saat çalışarak internet üzerinden binlerce dolar kazanacağınızı

-Acemi kullanıcıların bile çok rahat para kazanabileceklerini

-İngilizce bilmeseniz dahi yurtdışında satış yapabileceğinizi

-İnternetten zengin olacağınızı vaat ediyordu

Üstelik tüm bunları, sadece 50 dolar karşılığında size satacağı parababası isimli e-kitapla sağlayacağını iddia ediyordu.

Tabi! MERAK KEDİYİ ÖLDÜRÜRMÜŞ FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT=:)"

Aklıma takılan bazı sorular vardı

-Bu e-kitabı satan vatandaş binlerce dolarlık kazanç kapısını sadece 50 dolar gibi komik bir rakama satıyor. Eğer gerçekten binlerce dolar kazanıyorsa neden 50 dolara e-kitap satacağım diye uğraşıyor. Ben olsam en az 1000 dolara satardım.

-Bu adamın bilip de benim bilmediğim ne olabilir?

- Acaba gerçekten farklı ve yararlı bilgiler var mı?

-Üstelik binlerce dolarlık yazılımların şifreleri kırılırken binlerce dolar kazandıracağını iddia eden bu kitabın neden illegal sürümleri piyasada yoktu ilginç gelmişti bunlar bana.

-Acaba parababasi.net’te yayınladığı 4000 dolarlık çekleri anlattığı yollarla kazanmış olabilirmi?

-Birçok internet sitesi parapababasını bir arkadaşının tavsiyesi ile aldığını çok para kazanmaya başladığını sizinde almanızı isteyen yazılar ve tabiki linkler görüyordum. Acaba bu kullanıcılar gerçekten para kazanmış olabilirlermiydi?

-En önemlisi kendi sitesinde yazılan yazılar gerçekmi yani bu kitapla anlatılanlarla gerçekten para kazanılabilirmi?

İşte bu soruların sonucunda içinde google adsense ve google adwordsten öte yazılar olmayacağını tahmin etmeme rağmen amaaaan 50 dolar değimli alayım anasını satayım deyip kıydım paraya J

Hadi incelemeye başlayalım.

Öncelikle şunu belirteyim ki bu yazıda kitapta yazılanları bulamayacaksınız. Sadece benim kitap hakkımda görüşlerimi bildireceğim. Sadece şunu söyleyebilirim ki oturup ta sağa sola yazacak kadar bir bilgi yok, yani oraya buraya yazmaya değmez!

Öncelikle clickbank üzerinden kredi kartı ile ödemeyi yaptıktan sonra size bir şifre ve sadece 5 mb ve 52 sayfa olan bir PDF dosya geliyor.

Şifrenizi giriyor ve e-kitabı açıyorsunuz.

İlk izlenimler:

E-kitap, sadece 52 pdf sayfa, üstelik içindekiler bölümü bile düzgün değil yani arka arkaya konulmuş 52 sayfacık.

Bazılarınız 52 sayfa önemli değil içerik nedir diyebilir. Bende öyle düşündüm ama daha teferruatlı bir şey bekliyordum. Neyse devam edelim.

Kitabın ilk bölümünde Clikbanka üye olma ve ürün seçme resimli olarak anlatılmış. Your name yazan kısma adınızı yazın tarzında basit bir anlatım.

Bilmeyenler için clikbankı şöyle anlatalım. Clikbank, e-kitap veya yazılımları internet üzerinden pazarlayan bir sistemdir. Siz bir yazılım yaptığınızda bunu clickbank üzerinden güvenli bir şekilde satabilirisniz. Yada clickbankta satışa sunulan yazılım veya e-kitapların reklamını sitenizden yaparak satışlardan komisyon alabilirisiniz.

İşte parababasının size vaat ettiği bu satışlardan komisyon alarak para kazanacağınızdır. Ama burada belirtilmiyen bir handikap var! Clickbank üzerindeki e-kitapların ve yazılımların nerdeyse tamamı yabancı dilde! Yani clikcbanktaki yazılım veya e-kitapların tanıtımı yapacağınız sitenin en azından İngilizce olması gerekiyor. Üstelik site yapmayı da bilmelisiniz!

Hemen parababasının vaatleri aklımıza geliyor; İngilizce bilmenize gerek yok, internet sitesi kurmayı bilmeniz gerekmiyor! İki vaadi birden daha ilk adımda çürüdü!

Zaten İngilizce bilen ve internetle ilgilenen birisi parabasında anlatılanlardan daha fazlasını, clickbank’ın sitesinden okuyup öğrenebilir.

Daha 2.bölüme geçmeden parababası ağzındaki baklayı çıkarıyor!

Onun asıl derdi sizinde satın aldığınız parababası isimli e-kitabı sattırmak! Ve bunun için insanlarda umut yaratın ve işin otoritesi gibi görünün diyor. Yani size(yada bize) yutturduğu gibi!

Devam ediyoruz….

En büyük bomba burada patlıyor!

E-kitabı alanlara Bonus olarak vereceğini iddia ettiği sözde 220 dolarlık Kullanıma Hazır İngilizce ve Türkçe Satış Yazıları parababasını satmanız için hazırlanmış bir paragraftan oluşan bir yazı. Yani kendi e-kitabının reklamını yapan yazıya 220 dolar demiş. Vay be! 220 dolar deyince insanlarda profesyonel bir çok yazı bekliyor. Anlamadığım yazının ingilizceside var ama parababası Türkçe. Demekki İngilizce sürümüde var. Abimiz işi büyütmüş J

Bu yazıda özetle; parababasını tanımadan önce internetten para kazanmak için onlarca yöntem denediğinizi ama başarılı olamadığınız sonra parababası ile tanıştığınızı ve günde 200-300 dolar para kazabileceğiniz mealinde bir yazı . E-kitabın yazarı yazıyı aynen almayın üstünde biraz değişiklik yapın vs vs diyor. Yani zokayı kendinize uydurun diyor.

DİKKAT! Daha siz parababasını yeni aldınız para kazanmadınız. Ama yazar sizden sanki parababasını almışsınız ve yüzlerce dolar kazanmaya başlamışsınız gibi yazı yazmanızı istiyor! Üstelik bu yazıyı kendinize göre değiştirin yazıyı aynen koymayın diyor! PES! diyecek bir şey bulamıyorum. Yani ben size kitabı böyle yutturdum sizde böyle yutturabilirisiniz diyor!

Şimdi anlaşılıyor “Ben parababasını tanımadan önce bir sürü yöntem denedim ama para babasını tanıyınca paraya para demedim” manasındaki bir sürü internet sitesindeki yazıların sebebi. Meğer bu arkadaşlar kaptırdıkları 50 doları kurtarmak veya kendi umut bağladıkları kitabı başka umut bağlayanlara satarak para kazanmaya çalışıyorlarmış!

Bu etik mi! TABİKİ HAYIR! DAHA PARA Kazanmadan sadece elinizde 52 sayfalık PDF’i insanlara satmaya çalışıyorsunuz. Üstelik sanki bu kitaplardan öğrendiklerinizle sanki her gün yüzlerce dolar kazandığınızı iddia ederek. Ama asıl para kazanma yönteminiz umut satmak!

Bazılarınızın içinde kimsenin ne olduğunu bilmediği 7 E-KİTAP saçmalığına benziyor dediğinizi duyar gibiyim!

Neyse devam edelim.

2.bölümde tahminlerimizin ötesine gitmeyen google adwords ve google adsenseye nasıl abone olacağınızı anlatılıyor. GOOGLE ADWORDS ve GOOGLE ADSENSE zaten internetle biraz ilgili herkesin bildiği şeyler üstelik google adwords yada adsense yazın buradaki bilgilerden fazlasını bulursunuz. Üstelik google’ın Türkçe desteği olduğu için e-kitapta anlatılanlara bakmaksızın direk google ana sayfasından hiçbir bilginiz olmasa dahi adwords yada adsense işlemlerini yapaiblirisniz. E-kitapta bahsedilen SÖZDE ÇOK ÖNEMLİ BİLGİLER dediği ipuçları zaten google tarafından size verilen önerilerdir.

ADWORS ve ADSENSE nin mantığını acemiler için şöyle özetleyelim. İki kişi düşünün bunlardan biri zayıflama aletleri satıyor, bu kişi google’a reklam veriyor(adwords). Başka bir kişide sağlıklı yaşam ve zaıflama üzerine içeriği özgün bir site hazırlıyor. Site sahibi google adsenseye başvuruyor. Daha sonra siteye giren ziyaretçiler özgün makaleleri okurken ilgisini çeken zayıflama aleti reklamlarını tıklıyor. Site sahibide bu tıklamalardan dolayı para kazanıyor. Bu anlatılanlar zaten internetle azda olsa ilgili herkesin bildiği şeyler.

Neyse devam edelim.

Sıkı durun e-kitabın yazarı sizin google’a parababasını satmanız için nasıl reklam vereceğinizi anlatıyor. Aklımızdaki bir soru daha açıklığa kavuşuyor. “WEB SİTESİ OLMADAN PARA KAZANACAKSINIZ”

Daha bitmedi!

Yazar, eğer bir web siteniz olması halinde parababasını daha iyi satacağınızı söylüyor. Bunun içinde size bazı programlar öneriyor ve linlerini veriyor. Bu linkleri tıklayarak o programları indirimli alacağınızı söylüyor. Halbuki yaptığım testlerde özel bir indirime rastlamadım. Yani ele neyse size de aynı fiyat. Yazar sanki size özel bir indirim varmış gibi lanse ediyor olayı. ETİKMİ ? TABİKİ HAYIR?

Daha bitmedi!

Yazarın belirttiği linleri tıklayıp programları satın aldığınızda yazarın komisyonuda hesabına ekleniveriyor tabiki! Bir taşla bir sürü kuş!

Sıkı durun. Yazarın tavsiye ettiği tüm siteler ve programlar İngilizce. Üstelik konuya hakim olmanız ve İngilizce bilmeniz gerekiyor! Hani İngilizce bilmeden ve internetin acemisi olsak dahi para kazanacaktık?

Bittimi HAYIIIIRRR!

Yazarın ilk 100 kişiye vereceğini iddia ettiği Para Kazanmaya Hazır Websitesi, parababasından şöyle para kazandım böyle zengin oldum tarzında yazı içeren tek sayfalık bir web sitesi. Bu site sözüm ona 140 dolarmış. Yazar sallamada sınır tanımıyor!

Devam edelim!

Yazar bundan sonraki bölümlerde yine kendi sitesinde bahsettiği(www.onlinepara.net) . Drop Shopping, Build a Nice store konularında yazılanları tekrarlıyor!

DİKKAT! Yazarın bahsettiği yukarıdaki metodlar ile evet para kazanılabilir! Ama bunun için sular seller gibi İngilizce bilmelisiniz! Çünkü satışa çıkardığınız bir ürünle ilgili size gelen soruları, çıkan sorunları, toptancı ve müşteriler ile olan yazışmalarınız ingillizce yapacaksınız.

Zaten o kadar İngilizce biliyorsanız ve internetten para kazanma yöntemlerini araştırmışsanız. Zaten yazarın bahsettiklerinden çok daha fazlasını biliyorsunuz demektir.

SONUÇ!

Öncelikle şunu itiraf etmeliyim ki! Parababasının yazarı çok zekice ama etik olmayan bir sistem kurmuş! İnternet üzerinden kurduğu sistemle kendisi iyi kazanıyor! Ama siz değil!

Ha dersenizki bende etikmiş metikmiş ırgalamam bende parababasını satarım derseniz benim gibi yada sizin gibi birkaç sazan yakalayabilirisniz!

Özetle kitapta etikliğine bakmazsanız para kazanmanın tek yolu e-kitabı pazarlamanız. Zaten yazarda tüm bölümlerde bunu anlatmış. Bahsi geçen diğer para kazanma yöntemleri gerçekte uygulanırlığı çok zayıf olan sırf baharat olsun diye eklenmiş yazılar!

Yani sen umut ettin 50 dolar verdin. Senin gibi umut eden 10 sazan bulursan 500 dolarlık satış yaparsın ve bunun yüzde otuzu komisyon alırsın.

Yazarın sitesindeki 4000 dolarlık çekler gerçekmi. Evet gerçek ama 4000 dolarlık çekte yazan değer size bize sattığı 52 sayfalık pdf’ten kazandığı paralar.

Yazar internet üzerinden binlerce dolar kazanıyorsa neden bu bilgileri 50 dolara satıyor

Cevap: Çünkü kazandığı paraların nerdeyse tamamı 50 dolarlık e-kitapların satışından. Çaktınızmı köfteyi!

Yani ortada bir sır yok sır 52 sayfalık pdf’i sat satabildiğin kadar!

Yazar zekimi? Evet!

Aklımızda soru kaldımı?

HAYIR!

PEKİ İNTERNETTEN NASIL PARA KAZABABİLİRİM

reklam tıkla kazan, mail oku kazan, 7 e-kitap sat kazan, oyun oyna kazan, takla at kazan, amuda kalk kazanlardan umudunuz kesiniz.

Para kazanmak için 2 önemli şey vardır. SERMAYE ve BİLGİ. Sermayen fazla ise gider bir dükkan açarsın. Bilgin fazla sermayen az ise bilgini satarsın.

İyi bir İngilizceniz varsa drop shoping ve Build a nice store tarzı işlerden para kazanabilirisniz.

Yada oturup içeriği dolu bir site hazırlarsınız ve oradan reklam geliri elde edersiniz. Yada webmaster olur isteyen firmalara web sitesi tasarlar satarsınız.

KENDİMCE…

Bu yazıyı niye yazdım! Bir bakıma bile bile satın aldığım parababası isimli e-kitabın gerçekte ne olduğu objektif bir biçimde size aktarmaya çalıştım.

Bu yazıma inanıp inanmamak size kalmış

NE ÖĞRENDİM!

Bildiklerimden başka yeni bir şey olmadığını.

NE KAZANDIM

TECRÜBE

NE İŞİME YARAYACAK

TECRÜBE HAYATTA YENİLMİŞ KAZIKLARIN BİLEŞKESİDİR!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder